۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » حوادث
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
آتش‌نشان قزوینی بر اثر انفجار جان باخت
آتش‌نشان قزوینی بر اثر انفجار جان باخت

آتش‌نشان قزوینی بر اثر انفجار جان باخت

انفجار یک مغازه در شهر قزوین باعث فوت یک آتش نشان شد.

به گزارش خبرکده قزوین؛ آنگونه که مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گزارش داده است؛ ساعت ۱۵:۴۵ امروز تماسی با واحد ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی قزوین گرفته شد. تماس اولیه حاکی از آتش سوزی یک مغازه در شهر قزوین بود، بلافاصله تیم های آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

در زمان خاموش کردن آتش به یک باره انفجار کپسول در این مغازه باعث آسیب به چهار آتش نشان و چهار نفر مردم رهگذر شد. سریعا سه آمبولانس دیگر از پایگاه مولوی، پردیس و ترمینال و اتوبوس لانس نیز به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی را آغاز کردند.

طبق این گزارش این حادثه ده مصدوم داشت که یک مصدوم که آتش نشان حاضر در صحنه بود که دچار جراحت و سوختگی شدید شده بود توسط کارشناسان اورژانس عملیات احیا قلبی ریوی در طول مسیر بیمارستان رجایی انجام شد که متاسفانه مصدوم آتش نشان به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.

سه آتش نشان و سه رهگذر حادثه که دچار سوختگی و آسیب شده بودند، توسط کارشناسان اورژانس قزوین به بیمارستان رجایی منتقل شدند. دو مصدوم در محل حادثه درمان شدند و یک رهگذر توسط ماشین شخصی به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*