۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » حوادث
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
نمک‌پاشی و ایمن‌سازی ۴ گردنه استان
نمک‌پاشی و ایمن‌سازی ۴ گردنه استان

نمک‌پاشی و ایمن‌سازی ۴ گردنه استان

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین؛ در پس آغاز بارش برف در گردنه‌های استان، ایمن‌سازی و نمک‌پاشی چهار گردنه در حال انجام است.

به گزارش خبرکده قزوین؛ جواد حق لطفی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین مبنی بر وقوع بارش برف و باران در سطح استان، تمامی تیم های این اداره کل از روز گذشته به حالت آماده باش قرار گرفتند.

او ادامه داد: از نخستین ساعات امروز بارش برف در گردنه های آغاز شد و در حال حاضر نیز چهار تیم عملیاتی ما در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در بخش الموت، آوج و طالقان در حال عملیات نمک پاشی هستند.

حق لطفی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی نیروهای راهداری در سطح راه های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند، افزود: برای ایمن سازی جاده های استان در زمستان، این اداره کل اقدام به دپوی ۳۳ هزار تن ماسه و نمک کرده که در صورت بارش برف و یخبندان مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته وی، مسیر گردنه پیچ بن واقع در بخش رودبار الموت شرقی و تنها راه ارتباطی بین استان قزوین و مازندران نیز از ماه گذشته به خاطر ایمنی مسیر همه ساله از آذر ماه تا اردیبهشت ماه سال بعد مسدود می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تاکید کرد: هم اکنون سطح جاده های آزادراهی و اصلی استان به خاطر بارش باران خیس و لغزنده است و به رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند توصیه می شود تا هنگام عبور، ضمن رعایت مقررات رانندگی، با احتیاط برانند و از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز نیز خودداری کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*