۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصادی » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۱۲
۱۰ هزار متقاضی مسکن ملی در مرحله استعلام اولیه هستند
۱۰ هزار متقاضی مسکن ملی در مرحله استعلام اولیه هستند
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین:

۱۰ هزار متقاضی مسکن ملی در مرحله استعلام اولیه هستند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با بیان اینکه این سازمان به عنوان کارگزار پالایش طرح اقدام ملی مسکن در استان انتخاب شده است گفت: هم‌اکنون ۱۰ هزار متقاضی مسکن ملی در مرحله استعلام اولیه هستند.

به گزارش خبرکده قزوین؛ سیدکاظم مجابی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: این سازمان به عنوان کارگزار پالایش طرح اقدام ملی مسکن در استان انتخاب شده است.

او افزود: ۶ هزار نفر در استان در فازهای ۱ تا ۳ سامانه این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که ۴ هزار نفر به سازمان مراجعه کرده و بیش از ۲ هزار نفر پرونده فیزیکی تشکیل داده‌اند.
این مسئول ادامه داد: در فاز ۴ نیز حدود ۱۰ هرار نفر ثبت نام کرده‌اند که در مرحله استعلام اولیه هستند.
مجابی بیان کرد: مجتمع  رفاهی پنجم اسفند که در حال ساخت است می‌تواند پس از تکمیل، در کنار ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و مجموعه تالار شهر بسترساز کمک به توسعه گردشگری باشد.
او تصریح کرد: کرونا حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال خسارت در بخش‌های نظافت، تهیه اقلام بهداشتی و امثالهم به این سازمان وارد کرد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش این ویروس به کار گرفتیم.
وثیق‌نیا، نایب‌رییس سازمان نظام مهندسی سغختمان استان نیز طی سخنانی  اظهار کرد: این سازمان حدود ۱۱ هزار عضو دارد که حدود ۳ هزار نفر در حوزه نظارت، بخشی در آزمایشگاه، تعدادی در بخش اجرا و‌ مابقی در سایر بخش‌ها فعالیت می‌کنند و حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد از مهندسان فاقد پروانه فعالیت هستند.
ساعد معارفی، عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز در این نشست بیان کرد: راه‌اندازی واحد طرح و‌ برنامه در سازمان نظام مهندسی این استان به عنوان اولین استان دارای این واحد، از اقدامات مهم سازمان نظام مهندسی استان بوده است.
او افزود: تشکیلات مهمی همچون سازمان نظام مهندسی نیاز به یک واحد برنامه‌ریز دارد که واحد طرح و برنامه می‌تواند چنین نقشی را ایفا کند.
پایان پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*