۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهری » پیشنهاد سردبیر » خبر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
نامزدهای تصدی شهرداری قزوین چه کسانی هستند؟
نامزدهای تصدی شهرداری قزوین چه کسانی هستند؟

نامزدهای تصدی شهرداری قزوین چه کسانی هستند؟

بلدیه قزوین برای سپردن سکان هدایت خود به دست یکی از گزینه‌هایش روزشماری می‌کند.

به گزارش خبرکده قزوین؛ ۸ گزینه تصدی جایگاه شهرداری قزوین با حضور در صحن شورا، برنامه‌های خود را ارائه کردند.

غلامحسین شیری که از اون به عنوان محتمل‌ترین گزینه نام برده می‌شود، علاوه بر بومی بودن و سه سال عضویت در دوره سوم شورای شهر قزوین، سابقه چهار سال مدیرکلی راه و ترابری قزوین، چهارسال مدیرکلی راه و شهرسازی هرمزگان، چند سال معاونت عمرانی جهاد سازندگی قزوین و امثالهم را دارد.

حسن آصفی مدیرعامل کنونی جمعیت هلال احمر استان، دیگر نامزد این جایگاه است که در دوره‌های پیش‌تر مسئولیت ریاست جمعیت هلال احمر شعبه شهرستان البرز را هم در کارنامه داشته است.

مازیار علوی نامزد دیگر شورای شهر است که مسئولیت هایی در شهرداری تهران داشته است و آتوسا مومنی به عنوان دیگر نامزد تصدی شهرداری سابقه معاونت سازمان میراث فرهنگی کشور و دو مدرک دکتری و یک مدرک فوق دکتری در کشورهای خارجی دارد.

عباسعلی مدیح که سابقه شهرداری یزد را در کارنامه دارد نامزد دیگر تصدی شهرداری است و سیاوش طاهرخانی که علاوه بر سابقه فرمانداری تاکستان، اکنون مدیرکل اداری و مالی استانداری است، گزینه دیگر است.

همچنین رضا عسگری که اکنون فرماندار زنجان است و پیش‌تر فرماندار شهرستان البرز استان قزوین بود گزینه دیگر شهرداری است و فریبرز کریمی، عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نامزد دیگر تصدی این جایگاه به شمار می‌رود.

از محمدزاده، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی قزوین، نیکزاد وزیر اسبق راه و شهرسازی و رضا گروسی فرماندار سابق شهرستان البرز به عنوان دیگر نامزدهای احتمالی شهرداری نام برده می‌شد که هیچ یک رزومه خود را به شورای شهر قزوین ارائه نکردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*