۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » پیشنهاد سردبیر » خبر » شهری
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۵:۳۸
شهردار قزوین سه‌شنبه انتخاب می‌شود/انصراف ۲ نامزد
شهردار قزوین سه‌شنبه انتخاب می‌شود/انصراف ۲ نامزد

شهردار قزوین سه‌شنبه انتخاب می‌شود/انصراف ۲ نامزد

با گذشت بیش از دو ماه از انتخاب سرپرست شهرداری قزوین و در حالی که دو نامزد تصدی جایگاه شهرداری قزوین، انصراف داده‌اند، سخنگوی شورای اسلامی شهر از انتخاب شهردار در جلسه شورا در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داده است.

به گزارش خبرکده قزوین؛ در پی استعفای علی صفری شهردار پیشین قزوین و با گذشت بیش از دو ماه از انتخاب محمد درافشانی به عنوان سرپرست شهرداری، در حالی که دو نامزد تصدی جایگاه شهرداری قزوین، انصراف داده‌اند، مهدیه‌سادات قافله‌باشی سخنگوی شورای اسلامی شهر از انتخاب شهردار در جلسه شورا در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داده است.

ابتدای هفته جاری رضا عسگری، فرماندار کنونی زنجان که از او به عنوان یکی از گزینه‌های جدی شهرداری نام برده می‌شد، در نامه‌ای خطاب به حکمت‌اله داودی رئیس شورا انصراف خود را اعلام کرد که البته با حواشی‌ای همراه بود؛ چه اینکه او در نامه خود مدعی شده بود یکی از اعضای شورا بدون اطلاع او رزومه او را به شورا برده و در نهایت اعلام کرده که رای خود را به گزینه‌ی دیگری می‌دهد؛ اما در نهایت آن عضو شورا در گفت‌وگو با یکی از خبرنگاران، این ادعا را تکذیب کرده بود.

همچنین حسن آصفی، مدیرعامل کنونی هلال احمر که طبق شنیده‌ها یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌رفت، در نامه‌ای به رئیس شورا انصراف خود را از ادامه حضور در عرصه انتخاب شهردار قزوین اعلام کرد.

اکنون قزوین منتظر انتخاب شهردار جدید در صحن شورای اسلامی شهر است؛ چه اینکه تا پایان دوره قانونی سرپرستی محمد درافشان چیزی باقی نمانده است.

انتهای پیام

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*