۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » خبر
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۳:۴۶
بیست و یکمین جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز برگزار می‌شود
بیست و یکمین جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز برگزار می‌شود

بیست و یکمین جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز برگزار می‌شود

معاون اجتماعی کانون معلولین توان از برگزاری بیست و یکمین جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرکده قزوین؛ محمدحسن هادی با بیان اینکه جشنواره تشویق دانش آموزان ممتاز امسال وارد سومین دهه خود می‌شود، اظهار کرد: امسال قابلیت ثبت نام اینترنتی وجود دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Irantavana.com نسبت به وارد کردن اطلاعات و آپلود تصویر خود برای ثبت نام اقدام کنند.

هادی اضافه کرد: ثبت‌نام این جشنواره از بیست و پنجم تیرماه آغاز شده است و تا بیست و هشتم مردادماه ادامه خواهد داشت که شرط معدل آن هم به طوری است که در دوره اول تا ششم ابتدایی باید متقاضیان، معدل خیلی خوب، متوسطه اول یعنی هفتم تا نهم باید معدل ۱۸/۵ و متوسطه دوم یعنی دهم و یازدهم و همچنین دوره پیش دانشگاهی باید معدل ۱۷ داشته باشند.

او با بیان اینکه مجموعه کانون توانا در دو دهه گذشته با برگزاری جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز تلاش زیادی برای نهادینه کردن نگرش عادی به معلولان کرده است، افزود: بسیاری از دانش‌آموزان ممتازی که در دو دهه گذشته در جشنواره کانون توانا شرکت داشتند امروز در جایگاه‌هایی نظیر مدیران، پزشکان، معلمان و پرستاران در سطح استان قرار دارند که خوشبختانه نگرش مندرس گذشته را نسبت به معلولان ندارند.

هادی ادامه داد: سالانه هزاران دانش‌آموز ممتاز همراه با خانواده‌هایشان از سراسر استان در جشنواره تشویق دانش‌آموزان ممتاز کانون توانا و دو شعبه آن در شهرستان های تاکستان و البرز شرکت می‌کنند و بیننده برنامه‌های فرهنگی این جشنواره هستند.
این مسئول آموزش را زیربنای اصلی فرهنگ دانست و بیان کرد: وقتی جامعه مشاهده می‌کند که جشنواره‌ای با این ابعاد و عظمت توسط معلولان برگزار می‌شود و حتی افراد معلول بدون آنکه وظیفه‌ای داشته باشند به اهدای جوایز به سایر دانش‌آموزان می‌پردازند، دیگر نمی‌توانند معلول را ناتوان بدانند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*