۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » خبر » فرهنگی
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۵۶
اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در قزوین
اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در قزوین

اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین از اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه این استان از ۲۵ اسفندماه تا اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرکده قزوین؛ حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در استان قزوین در سال جاری از بیست و پنجم اسفندماه در ۹۰ بقعه متبرکه سطح استان شروع شده است.

او با بیان اینکه اجرای این طرح تا اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد، افزود: اجرای فعالیت‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در دستور کار قرار دارد و ۳۰ مُبلغ نیز برای انجام فعالیت‌های فرهنگی مذهبی اعزام می‌شوند.

او در ادامه گزارشی از فعالیت‌های حوزه متبوع خود در سالی که گذشت اشاره کرد و تعمیر و بازسازی ۲۰۰ بقعه و مسجد، انجام فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در ۶ محور با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار و نیز اجرای طرح شمیم خدمت به منظور حمایت از کارآفرینان را از جمله این اقدامات برشمرد.

این مسئول همچنین از پروژه‌های؛ سرمایه‌گذاری برای احیای سرای چروک، سرمایه‌گذاری به منظور راه‌اندازی شهرک تولید محتوا و همچنین تداوم تعمیر و بازسازی مساجد و بقاع متبرکه به عنوان بخشی از اهم برنامه های پیش روی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین نام برد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*