۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » خبر » شهری
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۲
آزمون عملی استخدام آتش‌نشانی آبان برگزار می‌شود
آزمون عملی استخدام آتش‌نشانی آبان برگزار می‌شود

آزمون عملی استخدام آتش‌نشانی آبان برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر امورشهری و شوراها استانداری قزوین از برگزاری آزمون عملی استخدام نیرو در مشاغل آتش نشانی در آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرکده قزوین؛ مصطفی صالحی اظهار کرد: نتایج بررسی مدارک داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت مرحله بررسی مدارک آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش نشانی در سال ۹۸ از روز سه شنبه بیست و سوم مهرماه روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار دارد و داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری با ورود به قسمت پروفایل خود، از نتیجه بررسی مدارک و وضعیت نهایی خود مطلع شوند.

او ابا اشاره به وضعیت پذیرفته‌شدگان افزود: آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب، عبارت «شما برای آزمون عملی معرفی شده اید» درج شده است، لازم است در روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه شخصا با در دست داشتن مدارک شناسایی و دو قطعه عکس ۳*۴ با مراجعه به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین معرفینامه خود را برایارائه به طب کار دریافت کنند.

این مسئول به وضعیت پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت اشاره کرد و ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب، عبارت «شما در مرحله تکمیل ظرفیت برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی  می‌شوید» درج شده، لازم است از روز پنجشنبه دوم آبان ماه شخصا با مراجعه به دفتر امور شهری و شوراهای  استانداری قزوین مدارک خود را برای بررسی تحویل دهند.

صالحی بیان کرد: این دسته از داوطلبان می‌توانند با مراجعه به اطلاعیه قبلی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص چند برابر ظرفیت، از مدارک مورد نیاز برای بررسی مدارک مطلع شده و در زمان و مکان مقرر، برای بررسی مدارک مراجعه کنند که در صورت تایید مدارک، بلافاصله به مرحله طب کار و  آزمون عملی معرفی می شوند.

او با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون عملی در تاریخ ۸ الی ۹ آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: معرفی داوطلب برای آزمون عملی هیچ‌گونه حقی برای برای استخدام فرد ایجاد نمی کند و مراجعه نکردن داوطلبان در زمان و مکان مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از ادامه فرآیند استخدام تلقی می‌شود و داوطلب هیچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت؛ ضمن اینکه مراجعه نکردن داوطلبان برای دریافت معرفینامه طب کار به منزله انصراف تلقی می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*