۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » مهترین ها » پیشنهاد سردبیر » خبر
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کولاک در ۴ محور استان قزوین/همه راه‌ها باز است
کولاک در ۴ محور استان قزوین/همه راه‌ها باز است

کولاک در ۴ محور استان قزوین/همه راه‌ها باز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین با اشاره به برفی بودن تمام راه‌های مواصلاتی این هستان از بروز کولاک در چهار محور خبر داد.

به گزارش خبرکده قزوین؛ جواد حق لطفی اظهار کرد: از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوم بهمن‌ماه در سطح تمام راه‌های حوزه استحفاظی استان شاهد بارش برف هستیم.

او افزود: هم اکنون بارش برف در گردنه ها و ارتفاعات استان به خصوص محورهای قزوین- رشت(گردنه کوهین)، محور قزوین- همدان(گردنه آوج)، محور قزوین- الموت(گردنه قسطین‌لار و بهرام‌آباد) و محور بویین زهرا -ساوه(گردنه هجیب) توام با کولاک است.

حق‌لطفی ادامه داد: ضروری است تمام رانندگان با توجه به لغزنده بودن سطح جاده و کاهش دید افقی با رعایت سرعت مطمئنه و پایبندی به نکات ایمنی از بروز حوادث خطرناک جاده ای جلوگیری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام اکیپ های راهداری استان با آمادگی ۱۰۰ درصدی در حال آماده‌باش هستند و در گردنه های برفگیر عملیات راهداری (برف‌روبی و نمک پاشی) در حال انجام است و تردد برقرار است.
حق‌لطفی یادآور شد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*