۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صنعت » خبر
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۳۵
  • نویسنده : مدیر
  • منبع : خبرکده قزوین
وزیر صمت به قزوین می‌آید
وزیر صمت به قزوین می‌آید
برای افتتاح چند طرح صنعتی؛

وزیر صمت به قزوین می‌آید

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین؛ وزیر صمت به مناسبت دهه صنعت به قزوین سفر می‌کند.

به گزارش خبرکده قزوین؛ سعید نبیل در نشست خبری به مناسبت روز صنعت و معدن اظهار کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کرده‌ایم که در دهه گرامیداشت صنعت و معدن برای افتتاح چند طرح مهم استان در این حوزه، در استان قزوین حضور یابد.

او همچنین با اشاره به وجود ۱۱ طرح بزرگ حوزه صنعت و معدن در استان افزود: صنایع معدن مس کاتد طارم یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه صنعت استان است که ۴۵۰ نفر شغل ایجاد می‌کند و می‌تواند در توسعه منطقه طارم بسیار مؤثر واقع شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین در ادامه به صنایع استان اشاره و بیان کرد: ۳هزار و ۹۹۹ پروانه بهره‌برداری معتبر در استان داریم که برخی غیرفعال هستند و شناسایی آنها بر اساس تعریف جامع و مانعی از «واحد غیرفعال» در حال انجام است و در نهاتی تعداد واحدهای غیرفعال به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

نبیل با بیان اینکه ۱۶۲ هزار ظرفیت اشتغال موجود در واحدهای یاد شده داریم، محصولات عمده تولیدی این صنایع را انواع بطری شیشه‌ای، لوله و اتصالات، قطعات خودرو، شوینده، سیلیس، سی.دی و دی.وی.دی و نظایر آن عنوان کرد.

او همچنین به وجود یک‌هزار و ۵۷۶ طرح صنعتی دارای جواز تاسیس با پیشرفت فیزیکی صفر تا ۱۰۰ درصد در استان گفت: مجموع رقم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۳۳۳ هزار میلیارد تومان با اشتغال ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر است که ۲۷۹ طرح به بهره‌برداری و ایجاد اشتغال، خیلی نزدیک هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*