۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » خبر
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
  • نویسنده : مدیر
  • منبع : خبرکده قزوین
قزوین ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار دارد
قزوین ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار دارد
مدیرکل امور بانوان استانداری:

قزوین ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار دارد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از وجود حدود ۴۰ هزار زن سرپرست حانوار در استان خبر داد و گفت: عمده این زنان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرکده قزوین؛ صدیقه ربیعی در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در استان حدود ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار وجود دارد که ۹ هزار نفر از آنان زیر پوشش بهزیستی و ۱۸ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند.

او تقویت بنیان خانواده را از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره‌کل عنوان و بیان کرد: اشتغال زنان، بیکاری دختران تحصیلکرده دانشگاهی بیکار، پایین بودن سطح سلامت و پایین بودن آمار ازدواج از دغدغه‌های مهم این حوزه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ادامه داد: از دیگر سیاست‌های مهم این اداره‌کل در سال جاری تقویت مشاوران امور بانوان فرمانداری‌هاست؛ به طوری که برنامه‌های مد نظر را از طریق دستگاه‌ها پیگیری کنند.

ربیعی تصریح کرد: به منظور آموزش افراد در زمینه ازدواج بهنگام، طرحی به همین نام در سطح استان له اجرا درمی‌آید که در قالب آن ۶۳ منطقه که بیشترین آمار ازدواج در سنین پایین را داشتند شناسایی شده و آموزش افراد در چهار حوزه بهداشت، حقوقی، روان و جامعه‌شناسی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*